Yes box!


På väg till staden,lite entertainment  på Cafe´Rotundan igår.
Hann precis börja knata ner för backen när regnet började drälla ner.
Korven, vad spännande med detta vädret.

Kunde inte direkt fortsätta knata runt i mina flip-flop.
Skoskav på båda hälarna, stortårna och under stortån.
Nada skor funkar så nä, fan jag vände och gick hem igen!!

Fick bli premiärtitt på film på nya tv:n och
chips ( ja,jag erkänner; godis också)!

Lars Demian på samma plats ikväll men
nu kom ytterligare en repris av det där blöta som faller från himlen.
Ingen stor gul grej som sprider energi.

Mina stackars blommer hinner aldrig torka, dom är ruttna nu, trots att jag tog
borrmaskinen och drog några hål för dränering, jag kanske gjorde fel?!

Noll sol, ingen energi, kanske dags att stoppa fingrarna i eluttaget?
Massa energi och frissigt hår=)

Eftersom att jag, i regnet, inte har något bättre för
mig ska jag nog testa att odla afro! Ett fett sådant.



Kyss hej från ont i foten-tjej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

köp compeed=)

2008-07-12 @ 17:57:13
Postat av: Diana

ska testa de!

2008-07-13 @ 10:41:13
URL: http://dianapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0