Yes, it´s true!



Eran går nu i graven. Systrarna " sitter-ihop" ska dela på sig.
Inget mer gap och skrik om städning,disk och annat
vi gapar om det mesta av tiden här hemma i lägenhet 203, eller jo, i några veckor till
sen blir det tyst,tyst och skönt.

När jag har städat kommer det vara städat hur länge som helst,
ingen väska som slängs i hallen, skor innanför dörren,tallrikar,glas
och annat på fel ställen.

Toan helt för mig själv, nice som fan på lördagkvällar.
Och spegeln, min min min!! Inga ränder i handfatet och torrschampo
på golvet.

Fast jag blir ju tvungen att laga mat själv och tvätta! Har ingen plattång,
ingen att sno kläder och skivor av!

Tack och lov för telefonen!!

Dessutom kommar jag vara rädd för att nån ska ta sig in i lägenheten.
Kommer vara tvungen att titta i garderoberna, bakom duschdraperiet och
under sängen innan jag ska sova!

Hm, ja typ, kram eller så från Diana som ska bli ensambo,sällskapssjuk och räddharig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

WHY??

2008-07-23 @ 08:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0