You go, mama!


Min mamma är ju för fräsig och så jävla glömsk.
Hon och pappa var här i veckan och Lindas kille befann sig här samtidigt,
för alla er som inte visste; ja, dom är ihop på riktigt nu.

Min kan iaf inte anklaga min mamma för att vara diskret för direkt när vi
lämnade lägenheten för att kolla min cykel på gården hann jag knappt stänga dörren
förrän mamma för 36:e gången frågade om det var Lindas kille som var här.

Mamma har träffat honom innan och varje gång har hon frågat samma fråga, ungefär lika diskret!
Svarat på samma fråga varje gång så även denna gång.
- Ja.
- Hur gammal är han, undrar mamma.
Då jag vet att hon syftade till att han var lite äldre så svarade jag åldersskillnaden.
Men sen kom jag på att det skulle ta en halv dag för mamma att klura ut hur gammal han är om
han är 15 år äldre så det var lika bra att ge ett nytt svar.
- 38.
- Hur gammal är nu Linda?
- Mamma för fan, hon fyllde 23 förra veckan.

Helt plöstligt säger mamma: - Både och.
- Va, vad menar du?
-Äsch, säger mamma. Hon får vara ihop med vem hon vill. Så länge hon tycker
om honom får hon göra som hon vill. Hon får ha hur många killar hon vill.
- Jaha. Mamma, vad snackar du nu om?
- Äsch, strunt samma, jag vet inte!

Vet att nästa gång mamma träffar Lindas kille kommer hon fråga samma sak.
Ska nog ge honom ett nytt namn och en ny ålder varje gång hon frågar.
Kan bli skoj ju=)

Kram från tjej som inte vill bli sin mammas dotter på ett uppenbart sätt!

Kommentarer
Postat av: Amanda

mamma.....ja vill träffa din mamma.

hon verkar vara hur söt som helst!

2008-07-13 @ 21:34:40
Postat av: Diana

Nja, de vill du säkert but...it aint gonna happen=)

2008-07-16 @ 17:54:51
URL: http://dianapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0