Ambivalent tjej!




Jepp, drygt en vecka kvar nu till den stundande Springsteen-konserten.
Fröken Diana Skintaby-Persson har nu fått jävligt kalla fötter
och har svårt att ta beslutet om att åka eller stanna hemma.
Klart jag måste dit men asså....
50 tusen utsålda biljetter.
Säkert max 100 personer som fått förhinder och inte sålt sin biljett.
Alltså 49900 männsikor plus liten Diana!

Fast va fan, klart jag måste åka, can´t blow this shit!
Bara att göra det, bita ihop och enjoy med vackra fröken Fisk!



Talk about a dream; try to make it real.
You wake up in the night with a fear so real.
You spend your life waiting for a moment that just dont come.
Well dont waste your time waiting


Puss till dig whom I can´t get out of my head!

Kommentarer
Postat av: Fröken Frisk

Klar du ska med, herregud vad vi ska ha kul. Rocka med Bruce, det är f- inte illa=)

2008-06-26 @ 10:56:23
Postat av: Anonym

Klart du ska med, herregud vad vi ska ha kul. Rocka med Bruce, det är f- inte illa=)

2008-06-26 @ 10:57:40
Postat av: Diana

Ja, jag måste sluta vara så jävla nervös av mig och så jävla nojjig.

I´m going!(tror jag,hihi)

2008-06-26 @ 11:10:04
URL: http://dianapersson.blogg.se/
Postat av: psycho*is*

men nu åker du inte fan vad synd

2008-06-28 @ 20:35:02
Postat av: Diana

Nä ja vet, jag suger!!!!

2008-06-29 @ 13:11:42
URL: http://dianapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0