Även jag gav upp till slut!



Så var det roliga slut.....

Var fröken positivt igår, hade på känn ända ner i lilltårna att Sverige skulle
kamma hem matchen igår.
Iaf fram till första rysska målet.
De andra (ffa EP) suckade, förbannde Sverige och tappade
sin grodinstinkt om att leva på hoppet!

Men jag fortsatte vara positiv, i sport kan mycket hända på få minuter!
Två rysska mål fick mig att tappa hoppet lite men jag höll ut
och var positiv länge, inte förrän vid sex minuter kvar
gav även jag upp tanken på en vinst eller åtmonstone ett 2-2
resultat som skulle ta oss vidare.

Ja, finns väl inte så mycket att säga om denna matchen
men jag är smått chockerad över Zlatans prestation i går, han rörde fan på sig,
flera gånger med. Zlatan är ju annars en passiv jävel!
Ja ja, han kan ju iaf leva på sitt rykte tills han möter sin baneman=)

Kram från tjej som säger tack och hej till Europe Cup för denna gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0