Dansa som sig bör.


Sjukt kul kväll på Fox i går, lite öl, schysst underhållning och sen massa massa dans.

Teuta din söt, för jävla go´,så lessen du var att bruden i börjarn snodde "din" låt,
men du brädade henne lätt=)
Grannen va också uppe en sväng, heja Mattias! Han är förövrigt jävla lika Woddy Harrelson.

Indianhelvetet, som han själv benämnde sig igår, sa nog Diana i micken lite väl många gånger!
Där fick jag stå och skämmas, allt för att jag ville gå på efterfest, hi hi, men jag bjuder på de=)

Som den svenne jag hela tiden hävdar att jag är var jag ju tvungen att passa på att dansa
då jag vid just detta(brukar ALDRIG?! hända) tillfälle faktiskt lyckats få till en icke-alkoholfri dans i baren.
Så det var bara att svänga loss, och svängde loss det gjorde jag!

På dansgolvet spårade de nog ut lite grann då min kära syster helt plötsligt från ingenstans
hällde sin öl över mig, över huvudet och ner i nacken!
Tack som fan. Kan ju inte på riktigt tro att man häller öl på någon om de inte finns en
underliggande aggression. Får nog lägga grus i hennes säng!
Vid hemgång kastade jag lite öl på henne, hon blev arg och gick hem,iaf va de hennes ursäkt men jag vet sanningen!

Vet ni att man får 600 kronor i böter om man kissar utomhus?

Kuligaste kvällen på länge!
Det var värt varenda krona, varenda spya och varenda jävlig bakistimma!

Puss från mig som fortfarande INTE borstat tänderna och planerar att äta kebebpizza med massa vitlök!

 

Kommentarer
Postat av: Teuta

Hihihi visst blev jag ledsen när hon snodde låten, men jag sjöng ju den ändå hehe

Ni är allt för goa ni med när ni hejar på mig varje gång jag sjunger. Helt underbara!

Måste ses snart puss o kram =)

2008-06-09 @ 00:12:53
Postat av: Diana

Du rockade fett,söt!

2008-06-11 @ 18:55:25
URL: http://dianapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0