(Desperat) Hemmafru?!


Hittade söt syster i köket, iförd klänning utan förkläde.
Pojkvännen fyllde år, Syster var söt och bakade.
Massa,massa kakor.
Kärringkakor.
Vem väljer att baka finska pinnar, rabarberrulltårta eller
småkakor överhuvudtaget??
Fin blev tårtan och så klart föll jag dit och åt en bit, fy skäms Diana.
Du ska inte äta socker!
Dock bara en kaka som slank ner!

Blev lite smått nervig när syster bakade då jag störredelen av t
iden oroade mig för hur mitt kök skulle se ut när hon röjt rundor där
inne en hel kväll.  Städa är ju inte hennes starka sida med kladda
ner är hon jävligt bra på att göra. Hon städade och torkade av golvet,
PÅ SITT SÄTT!!
Nästkommande morgon fick jag torka kladd från skåpsluckor
och handtag. Jordgubbsstänk hittade jag på flera skåp och på väggen.
Jag fick städa om och torka golvet.

Snart fyller hon år och då antar jag att det är dags för henne att baka igen....
och jag bli den som får städa....ordentligt.
Själv ska jag sponsra Östras på min dag!

  
  

Första försöket på rulltårtan gick åt helvete! Ser mest ut som en halväten pizza=)


Kram och hej från syster till hemmafru-wannabe!

Kommentarer
Postat av: psycho*is*

wem fan käkar inte kanter

2008-06-22 @ 05:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0