Det eviga dåliga samvetet....

fick lite stillsamhet igår då jag under kaffepausen från stranden sprang på Linda som jag så länge tänkt ringa.
Tänkt flera dagar att "idag ska jag ringa henne", jo men tjena, ofta att jag kommit så långt som till att faktiskt ta tag i telefonen och slå nummret.
Dåliga,dåliga Diana. Men sen får jag ju lida av det dåliga samvetet.
Den där lilla jävlen som finns runt mig och som ständigt påminner om det jag borde göra.

Jag är så dålig på att höra av mig till folk trots att jag ofta har planer på att göra det.
Är usel på att ringa tillbaka trots att jag säger att jag ringer tillbaka senare.

Så då går jag med ständigt dåligt samvete i stället, suck borde bara göra de jag tänker och utplåna
den där lilla jävlen.

Tar tillfället i akt att säga förlåt till alla jag glömmer att ringa,
det är inget personligt men det liksom bara händer!

I do like like like like you!

Mysigt att träffa lilla bebisen igår som nu börjar växa till sig rejält och bli en liten pojke, söt söt.
Mumsade på hans händer och fötter igår, först var det kul sedan blev han vettskrämd för mig.
Tack och lov blev vi kompisar igen innan jag gick hem.
You go Alex!!


Kyss kyss=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0