Flumkalas!


My blev oldie igår på sin födelsedag, nog den ända vän jag har som är äldre än mig.
Hon blev ett år innan hemska trettio! Och jag är inte långt efter asså!
Hemskt, hemskt, hemskt att fylla trettio!!

Tänkte låta min födelsedag i år gå obemärkt förbi!

Var iaf på ett mycket trevligt kalas igår.
Dock fick fina flickorna bege sig från västra Halmstad
ut till det mindre nobla och ryktesvänliga Vallås.
Det sägs att dom är galna där ute, där bor tjuvar och annat pack.
Men vi såg inga sånna igår=)

My hade bakat - det gick att äta. Jag som inte äter socker var ju tvungen att provsmaka iaf.

Sen flummade kvällen ur totalt, sju trötta tjej och en ganska road kille.
Dålig humor hade vi allihopa och shitpomfrít vad vi skrattade, åt allt och inget.
Stackars Ylva skrattade så mycket att hon nästan föll ner i en lipattack!

Skrattade nog mest åt saker man inte bör skratta åt men när min
syrra får frågan om vad hon jobbar med blir det liksom omöjligt att driva vidare på skämten om detta.

Jag skyller helt och fullt mina utsvävningar på sockret, jag är inte van vid socker och
fick (kan jag skylla på iaf) sockerrush=).

Ett eftermiddagskalas slutade mitt i natta, men de va nog de roligaste kalaset i år
och då var det faktiskt helt alkoholfritt med.

Kram från:  Ice cream? - Jääääää!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0