Första doppet.


4:e juni känns lite sent för första doppet i havet men, fy fan vad kallt det var.
Blev helt stelfusen om tårna men har man väl klivit i vattnet till
knähöjd är det bara att fortsätta varandra ut och doppa sig.
Kallt, kallt, kallt. Men jag tog modet till mig att doppa mig två gånger.
Sen va de nog!!

Begav mig till stranden i solskyddsfaktor 50, kan säga att det funkar för jag
fick inte en gnutta till färg under de timmar jag va där.
Hellre det än att bränna mig, dock är ögonlocken lite brända och lessna.
Dom överlever....

Nu har jag iaf varit på stranden en gång i år och måste kanske inte dit igen,
hatar sanden! Man får sand överallt och denna jävla sand följer sedan med
hem och rätt som det är ligger sanden i sängen.
Hatar grus och skit.

Att åka till stranden innebär att ja måste städa oftare!

Soliga pussar från fräkning tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0