Höstens resa




kom på tal igår.
Evelina och Linda hade detta fina samtal.
Evelina undrade om det blir svårt att få med Diana.
Det blir det nog trodde Linda.
Hell yeah, säger Diana.
Vart styr vi våran kos?=)

Måste vi flyga stannar jag hemma på säker mark. Asså det finns inte ens chans att jag flyger
någonstans i höst. Kan inte ens visualisera mig att jag ska stiga på ett plan.
Får nervsammanbrott här i min stol bara vid blotta tanken.

För att flyga måste man ju nästintill vara redo att dö.
Och jag är inte redo att dö ännu.

Men man kan ju inte bila till Indien, så jo,
ett jävla flygplan får jag väl hoppa på ändå!

Skaka, skaka. NERVÖS TJEJ!!!!!!

Leonard Cohen på Sofiero i Helsingborg i sommar? Yes, yes.
På systers födelsedag, de blir hennes present från mig.
Hoppas hon blir en glad syster.
Stressigt bara för det är ju gamla gubben Springsteen i Göteborg den 4:e!

Palla åka bil ner och upp och sen upp.
Hatar köra motorväg, varmt, dålig musik. Bajs.
X2000 here we come!

Puss från tjej som kan flyga, hon är inte rädd. Bara livrädd och fylld av dödsånget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0