Jävla måndag.

Bredbandet har legat nere i två dar, så handikappande att inte har internet!! Bajs.

Var på biblioteket idag för att låna böcker och skriva ut ett presentkort till mamma.
Hade såklart inga småpengar när jag skulle lägga i en krona för min utskrift, inga uttagna
pengar alls men killen i receptionen va snäll och lånde ut ett kopiatorkort till mig,
pinsamt för en krona men jag hade inte en enda lös peng.
Tack killen!

Fick tag i mina böcker som planerat och passade på att kolla nätet.

När jag kom ut hade min cykel blåst omkull och var jättelessen.
Sadeln är sönderskrapad, styret snett och cykelkorgen bucklig som en boxarnäsa.
Men det värsta av allt var att växelgrejen bröts och pajjade totalt. Den låg i ettan hela vägen hem
och hela turen var som ett spinningspass.
Min cykel dog idag, Hoppas pappa kan fixa men jag tror den har gjort sitt.

Bajsmåndag!!

Förresten så fyller mamma år idag så då får jag fira med lite glass=)

Puss och grattis till mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0