Jo, jag befann mig visst i Halmstad!


Efter mängder med veckor av fint väder ( iaf 3) kunde man ju nästan tro att västkusten,
framför allt min stad då välsignats med en riktigt sommar som är solig varje dag....många dagar.

Självklart har fröken Diana klagat över hur jävla varmt det är och fy vad det är jobbigt och
oj vad vi skulle behöva lite regn för alla stackars växter och diverse skördar.

Underbara sommarkvällar och massa upptåg, för bra för att vara sant när man bor i Halmstad.

Men igår kom det tillbaka, sommarvädret som oftast hägrar i Halmstad.
Blåst,blåst,blåst och det efterlängtade regnet kom igår, det regn jag tyckte behövdes men
nu ångrar jag att jag ens tänkte den tanken.

Kunde ju nästan i chock av det fina vädret tro att man befann sig någon annanstans
än på hemmaplan!

Traditionen är ju dock att det ska vara dåligt väder när det är skolavslutning och det är det idag,
så varför inte följa traditionen?!

Nu ska jag bara sitta här och vänta på att sommaren kommer (tillbaka?)!

Får ägna några stunder åt att plugga språkhistoria med
då man måste hitta på något på dagarna när man inte jobbar annars går man sönder!

Måste klura ut vad jag vill jobba med så jag kan göra lite nytta i samhället!

Kramen och klappen från sommarlängtandes tjej!

Kommentarer
Postat av: Andreas

sommaren kommer snart igen!

2008-06-11 @ 15:15:59
Postat av: Annapanna

Men Diana då!! Tänk på de stackars bönderna vars skördar är sönderbrända. Inkomst? Vad är det?! Lider med min stackars far var dag och bara längtar efter regn. Fast gärna på nätterna...;-)

Harplinge borde vara grönt nu men det är gult. Och gult är fult. ;-)

Ha en bra dag!

2008-06-11 @ 16:40:00
Postat av: Diana

jo, jag vet.

ja vill ju gärna kunna äta ris i framtiden o majskolvar o mjöl o potatis o jordgubbar o allt annat=)

klart de ska regna lite men ska de regna kan de göra de ordentligt o sen bli fint.

regna på natten e ju de ultimata, fast på lördagsnätterna kan de gott vara uppehåll fram till 6 på morgonen!

kan harplinge bli fult?!

kram tjejen!

2008-06-11 @ 18:52:39
URL: http://dianapersson.blogg.se/
Postat av: Helyllebonnen!

Nu jävlar grönskar det!

2008-06-16 @ 15:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0