Kanonkula vilken trevlig lördag!


Brännboll och grill var planerna för lördagkvällen men då eldningsförbud råder i Halmstad kommun vågade vi inte trotsa det  och grilla, men brännboll blev det.

Lite krystat i början då de flesta dök upp ganska så mycket senare än utsatt tid och
oron över att ingen skulle komma var ganska överhängande.

Satt några främlingar en bit bort så jag knatade över till dom och värvade tre killar (pojkar) som var snälla
nog att lira lite brännboll med oss.
Tillslut blev vi nog iaf 22 pers och fick ihop bra lag.

Jäkla dålig kondis för fröken Diana och att samtidigt dricka öl och röka gjorde inte susen asså,
men alla var tappra, en del kämpade på riktigt och andra hade mest skoj.
Själklart ingår det alltid dåliga förlorare och självklart var det en del som fuskade och inte gick tillbaka är
dom blev brända, en del slog åt helvete snett med vilje och lite andra fiktiva fusk=)

För att inte osämja skulle uppstå struntade vi i att räkna ut poängen men jag kan nog ändå avslöja att lag Linda vann, sorry alla ni som va i mitt lag.
Men även en andra plats är en vinst.

Fötterna var så jäkla svarta och äckliga att jag fick cykla barfota hem, jag som hatar smuts!!

Puss från mig som idag faktiskt har lite träningsvärk!
  
 


Kommentarer
Postat av: amanda

ölbrännboll eller?

2008-06-11 @ 15:19:24
Postat av: Diana

nja, vi nöjde oss me en öl i handen sen va de bara att dricka när lusten föll på.

ja varkens pallade röka, dricka eller springa samtidigt!

2008-06-11 @ 18:54:55
URL: http://dianapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0