Kärring!

Gick en sväng på staden idag, ganska sent och uppenbarligen var det
en hel del andra människor som tyckte det var en god ide´att gå sent.

Nån jäkla tanta( hon va nog drygt 30) gick in i mig på H&M och när jag vände mig om
för att kolla vem och så så blängde hon så jävla surt på mig!
Det var liksom hon som gick in i mig men jag fick värsta mördarblicken.
Jag blev fan lite rädd, hon såg ut att vara kapabel till att mörda.
Dumma jävla tant!!

Kram från rädd flicka,ibland på riktigt ibalnd bara i sitt fantasigeniala huvud!

Kommentarer
Postat av: Anonym

akta dig för tanter, dom är faktiskt farliga på riktigt!

2008-06-28 @ 11:26:56
Postat av: A.N

Tanter är ett oerhört löst släkte.

2008-07-08 @ 19:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0