& kvällen bjöd på mer skoj!


Efter att jag skrubbat fötterna och ändå inte blivit
riktigt ren hoppade jag i klänningen och stoppade de halvsnuskiga fötterna i pumpsen
och begav mig till staden.

Hängde en sväng på Harrys men det är på tok för tidigt att gå hem klockan två så
vi trotsade alla mina priciper jag (utan bättre vetskap) haft mot Moon och knatade in där.
Träffade världens bästa granne på Harrys och han va på till Moon.
Jag var hesmsk och ljög om min ålder i dörren, 28+ går in gratis.
Jag har aldrig någonsin höjt min ålder men skulle nog kunna göra det igen för att gå in gratis på Moon, förlåt vakten=)

Rockade loss i jukebox-baren med Ingo och han splade låtar från den gamla goda tiden.
Självklart var det dans som gällde hela sista timmen på Moon, tiden gick för fort.

Ont i fötterna som vanligt i mina pumps var jag ganska sugen på hemgång.
Men nä, vi kom inte så långt.
Hängde helt planslöst kvar i stan flera timmar med diverse okända människor, men skoj var de allt.
Sova kan man göra när man blir gammal.

Kvällen slutade med nya följeslagare på vägen och  kaffe hemma hos mig trots att syster
sov och skulle upp och jobba nästa dag
men hon som sover sig genom allt stördes inte av det.

Sov snuskigt dåligt då någon snarkade OCH gnisslade tänder!

Helt slut tjej hela söndagen men jag orkade heja på Tyskland!

Puss från tjej som fortfarande har äckliga fötter!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tror att ryktet påvisar att du hade manligt sällskap med dig från stan.

hm....inte kan väl det stämma?

2008-06-09 @ 14:08:24
Postat av: psycho*is*

det är sant hon hade mig som följeslagare hem till sig ;-) undrar varför ju vi är ju grannar

2008-06-09 @ 19:49:10
Postat av: Diana

Ingo, du är fan världens bästa granne.

kaffet satt perfekt i söndags, de va en räddning=)

2008-06-10 @ 11:05:02
URL: http://dianapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0