"Linda"



Hade lilla flickebarnet hemma några timmar, längesen hon var här och hon har blivit lite mammig.
Trots detta hoppade hon glatt över till mig och var inte ett dugg lessen när mamma gick.
Skulle in o hälsa på Linda men Marielle var lite blyg då dom inte träffats på ett tag och hon nöp sig
fast hårt i mig när Linda skulle krama på henne.
Skönt att Marielle iaf känner sig trygg med mig.
Vi övergav Linda för att äta lite macka. När vi sitter där i köket reser sig
Marielle upp och kikar ut genom dörren och tittar mot Lindas rum.

Då blev jag helt chockad och mitt hjärta sved.
Marielle ropar klart och tydligt "Linda", hon pratar inte så mycket ännu
och om hon säga någons namn borde de ju vara mitt=(

Hon kom i fredags med, då hade hennes mamma tränat med henne så
nu kan hon säga "Dia", antar att det är mig hon menar!!

Kram från tjej som önskar att första namnet i vårt hus vore Diana=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

gullig tjej

2008-06-03 @ 11:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0