Nojjig tjej!


Köpte tågbiljetter idag,blev x2000, aldrig åkt x2000 och såklart är jag nojjig över att det ska vara hemskt.
Gillar inte att åka tåg, inte ens Intercity. Men men....just d o it, som Susanne säger!

Iom detta biljettköp blir jag sjukt nojjig att jag ska slarva bort alla de biljetter jag har hemma och
var ju såklart tvungen att dubbelkolla att de ligger kvar på den plats jag lagt dom.
Bruce Springsteen-biljetterna var kvar, Way Out West oxå,
Uffe-biljetterna låg också i säkert förvar.
Nu ska jag bara lyckas hålla reda på tågbiljetter och biljetterna till Leonard Cohen.

Det jobbiga är ju även att jag har ALLAS biljetter hemma hos mig, jag ska allstå inte
bara hålla reda på mina utan ansvara för alla.
Stackars mig om det händer något, folk kommer nog bli lite lessna på mig då!

Ja ja, nu har jag kollat dom idag, behöver jag bara fortsätta gör det en gång i veckan
tills alla äventyr är över. Suck, nojjig tjej!

   

Kram från tjej med framförhållning=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0