Palla nog!



Städade äckelplacet idag men den gamla räven Michael Jackson.
Musikgeni skulle jag nog vilja kalla den där mannen, eller vad
han nu ska föreställa vara.
Mycket kan man säga om MJ men musik, det är hans grej.
Gjort en jädrans massa bra musik!
Tänkte tillbaka på sena 80-talet
när jag och min storasyster var Michael Jackson-fantaster.
Han prydde våra väggar och jag minns särskilt att kära syster
grät floder när hon såg en inspelning från hans
konsert på Ullevi.
New Kids On The Block: Släng er i väggen!

Synd bara att den musikgenialiska mannen kommer
dö ut med min generation. Keep him alive!

Puss hej från trött trött tjej!

Kommentarer
Postat av: Alicia

Hej där, idag fortsätter vi Fashion Blogger Awards med kategorin "Best fashion". Vilken modeblogg har det bästa modet? Rösta mellan Style by Elin Kling, Sofis Snapshots, Lisaplace med flera. Följ bara länken och skriv kort och gott numret på den du gillar bäst!



många kramar från Alicia



http://www.aliciasstil.se/2008/june/best-fashion.html

2008-06-28 @ 19:07:46
URL: http://www.aliciasstil.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0