Pinsam tjej!!

image393

Var på fest (grattis Fanny) i trädgården på Muraregatan, värsta nostalgiska ögonblicket.
Spenderade sex  år i en skabbiga lyan på den gatan och i den trädgården har jag
haft så jävla kul, många fester, många minnen. Vill flytta tillbaka!!

Trots inköp av fyra klänningar i veckan hade jag en smärre klädkris innan vi skulle gå hemifrån.
Inget av mina plagg blev bra så ja knyckte Lindas för dagen nyinhandlade klänning.

Under festen kliar ju såklart brännan på min rygg och tillslut måste ja klia tillbaka.
Shitpomfritt, då upptäcker ja att ja gjort the most forbidden thing!!

Prislappen satt kvar i klänningen, glömde visst klippa bort den.
Pinsam tjej, bara att skoja bort det hela, ingen ide´att försöka vara diskret med de!!

Som om inte detta vore pinsamt nog hade ja ett väldans pinsamt moment på dansgolvet senare på kvällen.
Ja trillade på dansgolvet, raklång bakåt! ( Pga halt golv,inte fylla!!)
Bara att ligga kvar där och skämmas lite, slog i armbågen och rumpan gjorde lite ont.

Upp och hoppa och dansa vidare, råkade trampa en tjej på foten, hon blev arg!!

  
Puss från mig med bakishuvudvärk!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

ha ha, jobbig kväll.
du lyckades med allt man inte får göra!

2008-06-01 @ 22:41:23
Postat av: Anonym

pinsam tjej=)

2008-06-03 @ 11:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0