Time to get afraid of the dark!


Gunnar Malmström, gruppledare för Sverigedemokraterna i Halmstad har
bestämt sig för att fälla alliansen!
Hm....det läskiga är ju att Sverigedemokraterna faktiskt har två fullmäktigeplatser vilket i vår
lilla stad ger partiet goda förutsättningar.

Hur gick det till? Att dom fick så många röster?
Vår stad är ju rätt så invandrarvänligt så vilka röstade då?

Iof har dom lockat med diverse högkostnadskydd, bla buss, men nja,
jag fattar ändå inte hur dom har kunnat få två platser.
Något krux är det.

Sverigedemokraterna?

Fan med skit man hade fått om man röstade på dom, jag håller mig
till moderaterna och gissa om jag fått skit för de då faktiskt alla andra
alla är sossar!
Fast alla är sossar för att dom inte vågar annat.
Socialdemokraterna är partiet för de som inte vågar förändringar.

I princip så fick jag mer pengar samma sekund som dom vann valet,
eller iaf månaden efter, då va jag glad.
Inte lika glad när jag fick min sparränta och dog tog 38% av den.
Korvar!!

Moderaterna kör hårt med sin arbetspolitik verkad dock
backfire för de som absolut inte kan jobba.

Kan det inte bara finnas ett parti som kan ha alla i åtanke
och individualisera samhället?
Varför måste vi anpassa oss efter samhället? Samhället, vad fan är det?
Kankse det som är 7-4 jobb,villa, volvo och allt annat skit som jag vägrar!!
Kanske dags för en reform där vi tar hänsyn till dagens förutsättningar!!

Finns ju bra många fler sjuka, handikappade eller på annat sätt icke arbetsföra människor än förr!
What about theese people??

Politik? Hell no!!

Puss puss från långtidssjukskriven som gynnas av moderaterna!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Ledsen gumman, men där har du fel. Vänta ett år så få vi väl se=)

2008-06-16 @ 13:20:05
Postat av: Diana

Om ett år spelar det ju inte mig någon roll=)

Då är jag utlandssvensk and don´t give a crap!

2008-06-16 @ 15:27:53
URL: http://dianapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0