Tjalalalalala



Vaknade till härlig studentsång kl åtta i morse, kanske inte så härlig klockan åtta på morgonen när
man var ute dan innan men men.....

Minns den soliga dagen i maj 2005 när jag fick knata ut med den vita mössan, som förövrigt är
mindre betydande, och ett gött betyg!

Vi bönder började inte dagen med champagnefrukost utan vi körde på öl vi,
inte så många heller. Vem vill riskera att bli full innan skolan? Funkar ju inte=)

Tja, allt som allt var det en kanondag med bara några få missöden men
dom är förträngda sedan länge tillbaka......

Schysst,schysst studentfest i trädgården och som sig bör slutade min student i en praktfylla
och en spya i trappuppgången.

Bakfull som aldrig förr och grannjävlen borrade i ottan
var  jag tvungen att lägga mig i trädgården för att sova.
Trots skugga fick ja bränna med enorma solglasögonränder!

Jag var en fri tjej med betongmössa och värsta vita märkena efter solglasögonen.
Det spelade mindre stor roll för jag hade tagit studenten, hurra, hurra,hurra!

Kram kram från tjej som gick vidare till högskolan för att bli folkhälsovetare. Hur långt jag kommit? Tja, de vet man inte....

Kommentarer
Postat av: Anonym

denna lyckliga dag....

2008-06-05 @ 21:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0