Vart är sms:en?


Vid varje "högtid" dimper det in massa sms om konstiga julhälsningar,påskfraser,
nyårsförbannelser och annat mindre underhållning som bringar en hälsing om " have fucking fun"!

Men jag är nog smäkta opopulär i år för om midsommarhälsning har jag
bara fått ett sms, vilket är från min syster!!
Ett tråkigt jävla sådant oxå:

"En färsk undersökning visar att polacker kliar sig på snoppen 30 gånger
i timmen och sover med handen innanför kalsongerna.
Tänk på detta när du äter jordgubbar! Glad midsommar".

Då ska jag även tillägga att min systers meddelande var ett vidareskick så klart,
hon glömde dock att ändra namn så i slutet på Bettans meddelande
stod det "önskar Linne´ "
Tack för hälsningen lära syster! =)

Detta misstag får man icke begå!!



Bättre midsommarhälsning än så borde väl dessa skämtare som startar sms:en kunna åstdakomma?!


Puss från mkt besviken mobilinnehavare utan skojiga midsommarmess!

Kommentarer
Postat av: psycho*is*

hmmm bara 1 ;-) är du säker

2008-06-22 @ 04:30:21
Postat av: psycho*is*

bytw puss på dig

2008-06-22 @ 04:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0