Vem hejar du på......

......mellan Tyskland och Spanien i mån?
Den frågan fick jag igår och eftersom att jag faktiskt håller på Tyskland var
svaret rätt givet.
Men jag blev helt anfallen efter att ha svarat Tyskland.
Då undrades det om jag gillade Hitler och Nazister och sånt.
Äh va? Snackade vi inte fotboll?

Men självklart, bara för att jag håller på Tyskland i matchen innebär det automatiskt att jag
tycker Hitler är en ambitiös man med goda mål och
ett lyckat gäng anhängare, heja honom.

Som om Spanien är så jäkla mycket bättre......
Ska man blanda in politiken i fotbollslaget man hejar på är det
rätt kört med vänskapsmatcher.

Heja Tyskland säger jag





Johanna:
Jag träffade messkillen igår =-)


Kram från Diana som hade världens pinsammaste kompis igår!

Kommentarer
Postat av: Anonym

spanien körde över tyskland så totalt!

2008-07-01 @ 14:46:30
Postat av: Johanna

iiihh =) vi måste ses och ta en fika snart =)

2008-07-02 @ 11:25:18
URL: http://johannalundberg89.blogg.se/
Postat av: Myzan

Passa du dig noga lr passa bollen.. Hihi

2008-07-07 @ 22:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0