Winnerbäcks-vemod!



Ur sorg förds det något vackert!
Allt, ja iaf 98% av allt som på något sätt är kreativt
har fötts av drönedeppade människor!
Resterande 2% föds av total lycka!

Men vackert, ja det är det!

På glatt humör när jag kom hem idag och vid glatt humör passar
ju schysst musik.
Winnerbäck är en slug jävel. Han åker på vid glatt humör men fan han sviker.....
Diggar honom tjockt men den jävlen lyckas alltid ge mig en släng av ångest,vemod och nostalgi.
Jag är för ung för att ha sånna känslor!!

För fint för att man ska må bra av det, eller iaf jag.
Mitt psyke pallar nog inte fina grejer,rysningar blir det och så lite längtan.
Men det är nog fan en njutningsfull släng av ångest!

Ulf Lundell har lidit som en kung, han är grym!
Winnerbäck, hans näste generation.

Som sagt; ur sorg kommer något vackert.
Mamma och pappa måste varit väldans deppiga när de gjorde mig=)

Puss från Diana vars sorg kommer bringa den bästaste boken i världen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0