www.facebook.com


När man ska logga in på Facebook står det:

Facebook-ett socialt verktyg!

Och jo, jag erkänner, jag är inne på Facebook ett antal gånger om dagen och jo,
jag lägger upp kort, massa meningslösa kort.
Jag addar "vänner" och deltar i quiz. och allt annat som egentligen är helt
meningslöst. Men ett väldans bra tidsfördriv.
Alla har Facebook och alltid kan man hitta nån skoj att adda som vän.

Men fan vad meningslöst egentligen, visst det är jättekul att "se" vänner från förr,
gamla klasskompisar och annat men oftast är det se att man blir addad eller addar någon
 så ställs de klassiska frågorna som:
vad gör du nu för tiden och annat meningslöst dravvel för att sedan låta allt mynna ut i sanden
så egentligen kunde det faktiskt kvitta.
Dom jag skriver mest frekvent med på Facebook är dom som
jag träffar väldans ofta så egentligen hade vi klarat oss utan "gästbok till gästbok"s inlägg.
Ändå skriver jag flera inlägg i veckan=)

Har typ 200 vänner och igår när jag mötte en gammal klasskompis som även är en Facebook-vän
och vi  inte hejade på varandra insåg jag hur pinsamt det egentligen är och jag sollar bland vännerna på Facebook.
Kommer nog knappt ha några vänner kvar på Facebook men va fan....
Man kan ju inte ha massa vänner som man inte ens hejar på bara för att det ska se bra ut!

Hej då alla fejkvänner på Facebook.
Om jag tar bort någon som tycker att den borde finnas kvar ber jag om ursäkt
men va fan....Real friends before fiction.

Kram från nyklippt tjej som nog tycker det blev lite för kort- men va fan, det växer fort.

Kommentarer
Postat av: Jag igen...

detta jävla facebook....

2008-06-25 @ 08:49:35
Postat av: Andreas

Facebook....Detta är stället det händer på, vill man veta något är det bara att snoka runt på folks sidor så får du veta en hel del.



Vet massa om dig nu!

2008-06-28 @ 11:28:07
Postat av: Anonym

denna undrbara site!

love it!

2008-07-01 @ 20:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0