06.15

Vid den tiden är det inte ok att ringa och väcka Diana.
Jag vaknar till vibrerandet av mobilen och klockan är 06.15. Vid den tiden har alla, även fyllebultarna somnat så mer förvirrad än någonsin  fattade jag inte riktigt vad som hände. Hann nog med att på några sekunder tänka att någon råkat ut för en olycka och att det är från sjukhuset det ringer.
Men nä, de va en fyllebult. Ett ex från många år tillbaka.
Blev  smickrad av diverse vackra om ord om fina Diana som är så speciell!

Men jävla vilket nostalgiklump jag fick i magen, massa blandade känslor.
Aldrig älskat så mycket och aldrig hatat så mycket!
Be om ursäkt går aldrig, finns inga förlåt i världen men jag kan glömma och gå vidare.

Fan vad du knullade min hjärna nu!

Suck från tjej med söndagsångest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0