Alkoholfri dans!

Skulle va himla nice om man kunde glida upp i baren och köpa en "alkoholfri dans" för det här med att dansa nykter är inte något jag behärskar. Håller helt och fullt med Magnus Uggla, att dansa nykter går verkligen inte.
Krävs åtminstone en liten salongsberusning för att jag ska entra dansgolvet, tråkigt men ack så sant.

Önskar att jag kunde dra några sköna moves men jag kan verkligen inte dansa nykter. Min kropp saknar allt vad rytm heter och takten är inte ens i närheten att infinna sig.

Skuttade dock lite till Maskinens "Alla som inte dansar är våldtäktsmän" helt nykter i går, tycker den låten är himla nice och jag vill ju inte under låtens gång stå stilla som en våldtäksman=)
Jag som alltid blir upprörd blev ju ganska förbaskad när jag första gången hörde att de censurerat låten och istället lagt in ordet mumintroll.
Jaha, om man nu inte ska moralisera utan bara höra ordens innebörd i låten kan man tänka att Maskinen vill få folk att dansa men det konceptet är helt tokborta: alla som inte dansar är mumintroll! Klart man inte vill dansa då, för vem vill inte stå stilla och bli ett gulligt litet mumintroll?!

Efter några öl förvandlas stelheten till sköna rytmer och massa takt så då glider Diana upp på dansgolvet
och jäklar vad hon skuttar, tar igen för all dans som blev förlorad utan alkohol.
Tycker det är sjukt kul att dansa så när takten i fötterna kommer på plats är det bara att passa på, dansa natten lång. Är det rikligt med alkohol ska ju alla dessa "heta" dansmoves utövas, tyvävrr gör även Diana detta.
Pinsamt!
Sen att jag aldrig vill veta hur jag ser är en annan femma=)

Mamma har faktiskt sagt till mig sedan barnsben att huvudsaken är att man har roligt, jag har skitkul!

Har faktiskt några mindre smickrande men sköna kort tagna på dansgolvet, de bjuder jag på så här en fredag=)




Puss från dansant tjej=)

Kommentarer
Postat av: Jimmi

Spela roll. man ser ju pecis lika dum ut, om inte ännu dummare, när man är full. Ge de 20 minuter sen sitter dansen som en krok i en gäddas underläpp. Eller de gör den inte, men du har då vant dig vid att se dum ut:)

2008-03-07 @ 15:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0