Blipp,blipp!

Handlade utan sambo idag. Knatade omkring själv inne på Willys och blippade, fan vilket  projekt det var att handla själv. Vi envisas ju alltid med att handla tokigt mycket en gång i månaden och då blir det en hel del.
När jag gått runt och blippat och packat ner i min kasse slog det mig att jag måste ha glömt att blippa frukten och grönsakerna så jag fick gå tillbaka och packa upp allt och göra om det.
Sen råkade jag blippa samma vara tre gånger och fick gå och be om hjälp.
Kassarna räckte inte, vagnen blev som vanligt överfull och fy farao vad jag blev trött och svettig.
Men jag slapp stå i kö och packa upp och  ner ur vagnen=)

Lyx för syster som slapp följa med men hon beräknas komma hem nu i dagarna och då har ja massa annat hon kan göra, hehe!

Inbrottstjuvarna verkar inte ha slagit till iaf men det hade kvittat för jag var ju ändå inte hemma så jag nojjade mig i onödan!!

Pöss på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0