Charlotte, Charlotte!


Fan vad skoj att du vann...eller not!
Svenska folket gav ju iaf dig en andra plats så det var skoj!
Tror du kan funka bra i Östeuropa.
Hoppas bara du kan klämma i dig lite mat så du överlever till i maj!!
I´ll send you something good!

Själv flottade jag järnet idag, även så att jag hjälpte till att laga maten. Skar lite grönsaker som jag odlat själv på balkongen och rörde i nötfärsen vars tjur pappa gödigt upp på gården.
Götte mat, tack B & R!
Drack mexikansk öl till tacosen, Sol med en skiva lime i, riktigt mumma.
  

Fint som snus när Maia Hirasawa sjöng "Worrying kind", pytteskinn ju=)

Ikväll kom jag iaf fram till att jag är kär, Björn du är så fin!
Lev lite av ditt liv med mig,snälla?

Kyss från (ovetandes) Björns flickvän=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0