Chockerande uppvaknande!


Spenderade natten ute i Sennan, mitt ute i ingenmansland där det är så tyst att man har sin egen spottloska eka i flera minuter.
För det första var hela morgonstunden förvirrad, tar ju ett tag innan man fattar vart man är och jag fattade  direkt att jag inte befann mig hemma då jag vaknade av bebisskrik. Just de, hos Anna. Vaknade nog till någon gång av att hon sparkade till mig i sömnen men de får jag ju bjuda på.

Lilla bebis Marielle är sjuk, stackarna. Helt igenkorkad i näsa och hals och magen är inte heller bra.
Efter denna förvirring var det dags för morgonciggen.
Satt hjärtat i halsgropen när jag skulle öppna ytterdörren och skrek på Anna, blev helt lamslagen av all snö som låg på marken och det snöade ganska bra.
Sjukt besviken då jag väntat på våren ett bra tag nu och igår var det  väldigt lovande väder.
Bajs bajs bajs bajs.

Precis efter frukost avnjuter jag en kaffe när Marielle börjar bubbla, i blöjan. Massa diarre som läckte genom blöjan.
Fy sören.
Tack för frukosten=)

Vinterpussar från tjej som ska ut och  äta gul snö nu, den bästa har jag hört!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0