Galenskap!

Killar dansar med uppknäppta skjortor och svänger på arslet.
Tejer har tre meter höga klackar, korta kjolar och svänger också på arslet.
Intressant det där med att svänga på arslet.
Är det det man vill visa upp?
Kanske är det deras bästa sida(enligt dem själva då förstås)!
Inte vet jag men det är väldigt många arslen nu för tiden.
Folk kanske gillar att se på rumpor men jag vill inte ha en röv upptryckt i fejset när jag sitter på krogen o dricker min öl!!
Överallt är det arslen,arslen och åter arslen.
Inte för att jag har nåt emot rumpor, de kan vara fina, fasta, klämgoa´gulliga, bulliga och allt möjligt. Jag stör mig inte ens på feta arslen men behöver man visa röven hela tiden?

Själv bär jag smeknamnet "Buttcrack-Diana" och det beror enbart på att jag har mina byxor väldigt lågt
men jag tycker de är en väldig skillnad på att se cracken ovanfrån och underfrån, blir mer rumpa underfrån!
Plus att jag bjuder endast på det när jag böjer mig ner!

Klapp från tjej full av dubbelmoral=)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0