Härliga måndag!


Dagen började mys med kaffebesök på förmiddagen av en kär vän, blev dock lite stressad för jag hade ju sjukgymnastik idag.

Cyklade till Bergsgatan och va såklart lika tidig som vanligt. Blev lite orolig när klockan närmade sig halv ett och ingen förutom jag hade dykt upp. Inte kan väl alla vara sjuka samtidigt?
Tjugo i ett blev jag lite lack då inte ens sjukgymnasten hade kommit. Receptionen öppnade ju inte förrens klockan ett då även de stackarna måste ha lunch!
Fick leta upp en tant och hon visste inte riktigt varför ingen var där.
Efter att hon letat i datorn kunde hon konstatera att sjukgymnasten var ledig idag och oj, hoppsan de hade visst glömt att ringa ch meddela fröken Diana om detta. Jag blev typ rätt sur asså!!
Jag har ju dessutom lite problemas med mitt humör=)

Det är ju faktiskt ett mindre projekt för mig att ha något bestämt att göra och en speciell tid att passa och sedan ta mig dit. Har ju stressat upp mig i onödan idag ju. Men jag kom ju iaf ut en sväng!

Trots att dagen inte ens har kommit till mitten har jag redan lyckats jobba upp ett mindre gott humör.
Pedant som jag är upptäckte jag ju lite damm och var tvungen att elimenara detta.
Gjorde en repa i datorskärmen, fuck, sen åkte gitarren i golvet för spikhelvetet lossnade från väggen.
Nu är gitarren ganska lessen och jag med!
Datorn är dessutom jävla seg, som tåget till Falkenberg ungefär. Vet inte riktigt vad jag ska göra åt att den hänger sig, musiken hackar och datorn beter sig allmänt idiotiskt, får nog ringa någon och be om hjälp=)

Igår gav min mobil upp , får meddelanden men jag kan inte läsa dom och jag kan inte heller skicka några mess för det blir bara fel i sändningen hela tiden!
Jag blir ju galen av nyfikenhet när det piper i min telefon att jag får mess sen finns där liksom inget,
irreterande till tusen. Händer ju aldrig att jag går en dag utan att få mess. Bajsteknik!
Får väl ringa nån eller nåt.  Palla va utan mobil!

Over and out without fucking peace från mig som är indisponibel resten av dan
utan dator och mobil! Tur jag har hemtelefon=)


Kommentarer
Postat av: Anonym

http://enlitentax.blogg.se/1204549457_vill_du_vinna_krleks_.html
nu kan du tävla om de teet skriv gärna i bloggen om tävlingen och nämn att det ska vara minst 30 tävlanden

2008-03-03 @ 14:25:41
URL: http://enlitentax.blogg.se
Postat av: Mysan

Tack för kaffet stumpan!!! *dreglar vidare*

2008-03-04 @ 10:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0