Hennes olycka min lycka!

  
Melodifestivalen, andra chansen. Ja, vad kan man säga om den?

Heja heja Nordman, deras bedrift igår kommer ju att gå till historia! Snuva Carola på vinsten så där!!
Denna otroligt vackra kvinna föll samman på en bråkdelssekund när Luuk presenterade resultatet och bilden i dagen Kvällspost är bara så klockren!

Tro mig när jag säger att under dessa sekunder kände jag en otrolig skadeglädje,jag blev själv förvånad över att något så muppigt kunde göra mig så glad! Skadeglädje är något som verkligen ger en skön känsla, just Carola har pissed me of så många gånger. Sen önskar jag så klart att jag var lika vacker som henne men det är inte alltid det går bra för snyggon!

Fanns inte i min vildaste fantasi att Carola skulle missa hela skiten, jag var helt säker på att hon skulle komma hem det utan någon större ansträngning. Får ett skönt pirr av skadeglädje!!

Carola är slut nu!! Hon får göra en skandal för att hamna på tapeten igen, kanske bli homosexuell eller något annat syndigt! Hon är himla vacker men så blåst, hade varit extra skoj om hon var blond.

Nu måste jag jävla klaga lite på annat som inte har med musiken att göra.
Sibel!!
Vart fan har hon på sig?! Shit asså, köpt den på torget på Rosengård eller?
Lite som att hennes flickdröm blev sann och då måste hon ha en prinsesseklänning med sex meter släp som stackars roddaren får bära på åt henne. Klänningen är sjukt ful, Lars Wallin har designat den! Vad tänkte han på? Nu får han ju kämpa hårt för att få tillbaka sin pondus som designer.
Sibel!!
Hon var ganska så fåordig när hon vunnit och svaren på alla frågor hon fick var ett och samma:
"Jag är bara så glad att jag gick vidare och får sjunga igen". Jo, tro fan de, lilla vän!
Hon besitter en enorm röst men shit fixa imagen!

Nordman, vad finns de att säga om dom? Still going strong!
De blev Sveriges nya hjältar nu!

Mumma från skadeglad flicka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0