Inte så ansvarsfull ändå.....

Varit i Metropolen några dagar och är nyss hemkommen.
Hälsat på kära Anna vars dotter är sjuk och nu blev Anna också sjuk. Hennes son har klarat sig från alla sjukdomar och hennes man är bortrest.
Tänkte ge Anna sovmorgon i morse så jag bestämde att jag skulle gå upp 06,40 och skicka Theo till skolan.
Lite frukost, kläder och tandborstning, inte så svårt ju!
Ställde klockan och gick och la mig tidigt.

Vaknade av att Theo kom in i rummet och undrade när han skulle gå upp. Kollade på klockan.
Fuck, jag hade missat min klocka. Tydligen ställt den på 07,40 istället.
Tack och lov att Theo verkar ha en egen inbyggd väckarklocka och kom in och väkte mig kvart i sju. Tack Theo.

Myste med lite frukost och skar ett äpple, han är kräsen Theo och vill ha det skivat!
Hann iaf med bussen och kusten var klar. Hade känt mig himla dum om vi hade vaknat för sent.

Sen vaknade lilla flickan och ville ha lite välling sen somnade hon ganska snabbt igen.
Jag och Anna däckade på soffan och sov till halv tolv. Nice!!

Duscha duscha nu, spenderat flera dagar med snorig och diarreig bebis=)

Kyss från inte så morgonpigg flicka!

Mina små söta:
image145

Kommentarer
Postat av: Anonym

inte dina va?

2008-03-21 @ 10:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0