Jag ska inte bli något när jag blir stor!


Vad ska du bli när du blir stor??
Den frågan har vi nog allihopa fått ganska många gånger.
Började förmodligen redan på lekis och frågan fortsätter att ställas tills,ja när slutar man ställa den frågan, när personen i fråga har blivit färdigutbildad eller har ett jobb eller handlar det om i vilken ålder och position man befinner sig?

Fram tills för några år sedan hade jag utan tvekan svarat " jag ska bli läkare" på den frågan!
Nu skulle jag inte längre välja att ge svar på den banala frågan.
Fortfarande finns ju planer på att en dag jobba som läkare men jag ska inte bli läkare!

Jag ska inte bli något när jag blir stor, jag ska fortsätta att vara mig, möjligtvis utvecklas jag mer som människa och individ och införskaffar mer erfaranhet och kunskap.
Jag vill inte bli något heller, bara fortsätta vara Diana.
Förresten så är jag redan stor och större vill jag inte bli!

Men jobba ska jag ju göra och vad jag vill jobba med är ju inte samma sak som vad jag vill bli, eller rättare sagt inte bli.

Sluta vilja bli någonting, bara va!!

Inga fel på dig, sa läkaren!

Längst till t v är jag som liten, i mitten Linda & t h Bettan
Bettan,Diana & Linda, 20 år senare. Same shit, different year!

Kommentarer
Postat av: Amanda

så jävla sant!!
ja ska proklamera detta!

2008-03-01 @ 18:02:56
Postat av: Andreas

du ser ju typ lika dan ut nu som när du va liten!

2008-03-01 @ 18:03:34
Postat av: klagarpåallt

om ingen "blir" något och alla ÄR slipper vi politiska krigsföringar!

2008-03-01 @ 18:20:01
Postat av: Anonym

du är klok, fortfarande min idol me!

2008-03-01 @ 19:00:39
Postat av: ja igen

får ja ditt nr? ja vill gifta mig me dig!

2008-03-01 @ 19:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0