Jag ska satsa på kärleken!



Detta var anledningen till att det inte blev någon turné förra sommaren.
Nä, herr Ulf Lundell skulle vara lyckligt nyförlovad och resa runt med
Mikael "Jag ska köpa vingar för pengarna" Rickfors dotter.

Sjukt mysigt för honom men mindre kul för mig då min ljuva sommartradition bröts.
Lyckades få me kära syster de två senaste sommrarna trots att hon "aldrig skulle gå och lyssna på en gammal gubbe ". Eller hur lilla fröken, du njöt ju mest. Hon var iaf modig att erkänna att hon "fan gillade de"=) I knew it!
Gillar man Springsteen gillar man Lundell!!

Förra sommaren var ju Eva Dahlgren förband och Uffe kör aldrig förband!
Ulf Lundell var så grym förra sommaren att jag och Linda hade allvarliga planer på att se honom på Trädgården också=)


Inte nog med att han skulle resa och ha de gött,
han hade ju även turen att bli svärfar till ubersnygga Mikael Persbrandt och han blev
ju så klart en stolt morfar med!

Jag är lessen Uffe men jag skiter i din kärlek,
jag väntar ju på dig på Brottet=)

Give me some rock, god damn!
Måtte den jävlen köra i sommar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att du liker Uffe!
inte månge unge som gör de.
viss han gör de ses vi på Brottet

2008-03-01 @ 18:49:14
Postat av: jag igen

får jag ditt nr? ja vill gifta mig me dig!

2008-03-01 @ 19:05:13
Postat av: Mange

kan inte du satsa på min kärlek?

2008-03-01 @ 20:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0