Jimmi= akrobat..hmm


Jimmi ska börja med Parkour!!
Detta är en form av arobatik där man ska ta sig förbi hinder i stadsmiljö. På detta ska man dessutom vara smidig och snabb!!
Hinder är ju allt som finns runt omkring i omgivningen,bilar,hus,cyklar och alla vi andra stackare som befinner oss på gatan!
Jimmi kära jimmi, du är en snabb liten jävel men jag är orolig för alla ben du kan bryta.
Inte kan du ligga som ett gipsat paket när du kommer hem, eller ja....du kommer väl kanske inte hem då!
Bättre att du snålar på tåget och åker på taket eller nåt så har du provat på det!

Åk skateboard eller något annat mindre farligt!
Du är för gammal för att bli stålmannen, du måste släppa din pojkdröm=)

Puss på dig!


Kommentarer
Postat av: Jimmi

Nej jag är inte för gammal för att bli stålmannen. Jag är ju redan starkast i världen och ska snart lära mig flyga. Jag och min undulatkompis ska flyga ihop:)

2008-03-13 @ 12:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0