Känd storasyster.

Jag har en känd syster.Hon är faktiskt känd på riktigt, i sportsammanhang!
Hon är den kvinnliga målvakten som har rekordet att hålla nollan men först på den toppen ligger Håkan Svensson från HBK. Några minuter efter kommer Elisabeth!!

En följetång i HP pågick match för match. Sista matchen där hon kunde slå Håkan Svenssons rekord var jag tvungen att titta på trots att det var bortamatch.
Jag var nog jinxad för när hon var några minuter från rekord sprack nollan. ooppss, kanske mitt fel=)

Men jag är absolut inte lika jinxad som storasyster!
Hon har nog varit på akuten i samband med fotbollsmatcher lika många gånger som jag varit där i hela mitt liv.
Knäna har tagit mest stryk och operationerna har varit ett antal.
Varje match händer det något, hon trillar, ligger kvar och jämmrar sig en stund sedan reser hon sig upp, pillar ut trosorna ur rumpan och är på G igen. Ha ha, hon är klockren!

I söndags var det bortamatch, i Osby. Klantarslet till syster spelade ute, jinxad som fan för det slutade med en amulansfärd!
Hela benet i vitt paket!

image144

Krya på dig klant!!

Kyss från tjej med helt obrutna ben!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hahaha,ingen vacker syn alls:)

2008-03-19 @ 11:03:17
Postat av: Anonym

e hon klantig eller klen?

2008-03-21 @ 10:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0