Kär=sinnessvag?

image121

Tycker att den här strippen är glasklar!

Kära människor är nog ganska sinnessvaga men det behöver ju inte betyda att det är dåligt.
Jag är nog sinnessvag när jag är kär sen hjälper det ju inte att jag allt som oftast i mitt vardagliga liv är väldigt förbannad större delen av tiden.
Diana som flickvän är nog inte alltid en dans på rosor. Jag ska ha allt på mitt sätt och få det jag vill, snabbt som fan ska det gå med. Dissa mig och du dör liksom. Jag är ju en helyllepedant så att bo med mig är ingen fröjd det heller. Diska, städa och allt annat har jag nog grälat med Johan om massa massa gånger, kanske inte grälat MED snarare skrikigt PÅ!
Men han stod ut, i fyra år!! Fick till och med en ring på mitt vänstra ringfinger! Kärlek Johan, massa kärlek till dig.
Vi ska för övrigt gifta oss den 18 juli 2010=) Så sa vi då iaf, de gäller nog inte längre!
Jag har iof lovat mig att gifta mig med Jimmi me=)

Johan har på senare år avslöjat att han fick mig att tro att jag fick som jag ville, han lät mig bestämma hela tiden så när det var ett avgörande beslut lyckades han manipulera till sig att ta det beslutet.
Slug jävel den där Johan men hans taktik funkade som smort!
Jag fattade inget, mådde bra som bossen i vårt liv=)

Skönt för mig att jag känner att jag aldrig vill bo ihop med någon mer eller leva tätt inpå någon.
Jag pallar inte, jag är en hemsk flickvän och det är synd om de killar som ska råka ut för mig=)
Sen måste jag ju varna alla tilltänkta:

Diana dissar man inte, här får man ingen andra chans. Tacka nej en gång och det är kört.
Besitter en stor del stolthet, som jag faktiskt ganska ofta förlorar på då jag är för stolt för att be om ursäkt eller ändra ett beslut jag ångrar!!

Stort morr från självkära Diana!

   Miljoner eloger till söt som älskade mig!
                             Du vet att du är mitt livs kärlek!!

Kommentarer
Postat av: Jimmi

haha, de va ju skitlätt:)

2008-03-12 @ 22:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0