Knäppa saker som sagts!

Lördagsanekdoter sagda i ett puckotillstånd:

En kompis till mig hånglade och grejade med en kille ocn när han tar
henne på brösten säger han:
- Shyssta lökar.
Hallå, inte okej att säga så!! Pinsam kille!

En annan kille sa så käckt någon gång till mig när han tog mig på låret:
- Är det dina egna lår eller har du köpt dom på e-bay?
De är mina egna men om dom är så nice borde jag kanske sälja dom på e-bay!!

- Du luktar så gott, vad har du för parfym? Eller nä, det måste vara din naturliga doft. Jag fattar inte hur man kan lukta så gott?
- Nä, hade du lyssnat så hade du fattat att det var min parfym. Idiot!

Mitt i ett hångel frågar någon idiot om jag gillar min pappa!!
Jo, det gör jag men han är den sista jag vill tänka på nu!!

Någon frågade mig en personlig fråga och jag svarade, dock påpekade jag att det kanske inte var något som behövdes sägas till någon annan, varpå han svarar:
-Varför skulle jag säga det till någon? Jag bryr mig ändå inte.
Varför i helvete frågar du när du inte bryr dig? As!

Någon annan sa:
- Fan vilken nice röv,görs de fortfarande sånna?
- Nä, dom slutada tillverkas 1984 och jag var bland de sista som fick ett exemplar!

Dessa puckouttalanden, why?
Hur kommer man ens på att säga så dumma saker?

image136

Tummen upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0