Kommentar på kommentar!

Postat av: Jimmi

Nej jag är inte för gammal för att bli stålmannen. Jag är ju redan starkast i världen och ska snart lära mig flyga. Jag och min undulatkompis ska flyga ihop:)

Klart du inte är för gammal för att bli stålmannen med din ringa ålder!
Flyga låter ju spännande, ska underlaten lära dig?
Kan inte du släppa av mig i Indien när du kan flyga på riktigt?=)

Postat av: Andreas

du glömde nämna spöktimmen som börjar vid midnatt!

Tro mig, jag har haft den i åtanke!

Postat av: Jimmi

Tjuvarna vill nog inte väcka dig precis. Men gör de det så sätt på kaffe och fråga om de har någon f-skattsedel.

Jävla smart tänkt, ett råd jag ska ta till mig, hoppas jag lyckas få ut något ljud ur munnen, helst innan jag kissat på mig av rädsla=)
Nä, det är klart dom inte vill väcka mig men om dom inte känner till mitt hemska morgonhumör kan jag lämna en lapp på dörren och varna dom.

Postat av: psycho*is*

men du vet att din lilla granne finns alltid 2 trappor ifrån dig ;-)

Väldans skönt att det finns en stor stark karl två våningar upp och med tanke på ljudnivån när jag skrattar så kan man anta att det låter rätt bra när jag skriker, framför allt i panik. Kom och rädda mig då=)

Postat av: Fröken Frisk

Fröken Diana, du är inte alltid lika smart. Snacka om befogad panikattack, nu när du talat om ditt hemliga näste. Hjärtinfarkt nästa, det är bara att vräka i sig massa lugnande:):.

Pusspusspss

Fan, jag vet! Vaknade förra natten men andnöd av kommande skräcksenario=)
Funderar på att lämna staden några dagar men då blir ju Uffe ensam!
Fast jag kanske har varit väldigt ensam nu när alla är i väg så jag kanske uppskattar besöket=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0