Letade jeans.

Skulle ha tag i nya jeans idag tänkte jag. Brukar ha det som projekt med jag lyckas aldrig finna några som passar.
Alla jeans sitter helt mongo, hänger i rumpan, sitter inte tillräckligt tajt i låren. Funkar det för låren och rumpan behöver jag typ kapa en del av magen för att kunna knäppa dom!!
Sen är de ju så klart alltid på tok för långa! Lägga upp ,sy in och hålla på och knåpa är inte så skoj när man köpt nya jeans!

Men även här har jag en hemlis jag ska dela med mig:
Jag handlar mina jeans på barnavdelningen!!

Idag blev de faktiskt ett par jeans, var sugen på heltajta men kom hem med ett par baggy.
Helt tvärt emot vad jag tänkte så jag får väl gå ut på jeansjakt i mån med!

Puss från flicka född-84 som redan har 30-årspanik!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0