Linda Persson.

   

Kära syster har verkligen bjudit på grym underhållning de senaste dagarna!
Hon har haft riktiga dampryck eller vårkänslor eller så har hon fått till det, men glad och
skogstokig har hon varit.

Igår hade hon så mycket energi till övers att hon skulle släpa med mig på konstutställning men tjocka som
vi är blev det en fet baguett på Skånskan. En sväng på stan men när vi kom hem var hon inte nöjd ändå, nä nu skulle hon jävla ha med mig att cykla till Maxi med, inte det som ligger närmst heller....palla cykla!

Lallade runt där inne och skrattade åt allt och inget, himla skoj inköpsrunda på Maxi, inte för att vi behövde handla något men vad gör man åt rastlös syster? Folk trodde nog vi var helt ute och reste men va fan, det var otroligt roande!

Idag tog hon dock priset, gick en sväng på stan och hon gnällde över att hon hade ont i tårna. Hon trodde det var hennes sockar som satt konstigt men sen visade det sig att det tvättäkta puckot tagit mina skor, jag har storlek 35. Klart som fan att hennes tår gjorde ont.
Nojjig som jag är trodde jag att hon skulle töja ut mina kära skor och tvingade henne att byta skor med mig. De jag hade på mig var faktiskt en 36:a och hellre att hon töjjer ut dom. Hon hade ett himla jobb med att få på mina skor och stod och slet och höll på att välta utanför Mittpunkten!

Mina spetisga lackskor passade inte så bra till hennes outfit!
Hon får skylla sig själv.
Nu sover iaf den lilla grisen och jag har lugn och ro!

Kyss från tjej som ska käka chibbe och kolla film ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0