Livets projekt!


Nu har mitt livs projekt börjat=)
Det viktigaste jag kan göra här i livet startar nu, eller ja egentligen startade det för sex veckor sedan.

Shit, detta är verkligen en uppgift för livet och jag är grymt pepp just nu men när jag tänker på det får jag lite panik....eller ja, ganska mycket panik.
Det är läskigt, skrämmande, pirrigt, ångestfyllt,underbart, fullt av förhoppning och ger mig en existensiell identitetskris för vem blir Diana sen?
Jag vet vem jag är nu och vem jag har varit men vem blir jag sen?

Fan jag hatar ju att vänta och har inget tålamod, vill bara gå igenom detta och komma ut på andra sidan och vara klar och sen fixa det galant resten av livet!

Var är knappen där man spolar fram??

Massa myskramar från flicka som går i väntans tider!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska världen begåvas med en lill-Diana?

2008-03-25 @ 21:38:40
Postat av: Myzan

Eller hur..

2008-04-01 @ 22:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0