Melodifestivalen.


Nu ska jag berätta en hemlis för er, men detta är mellan oss!

Hade ingen möjlighet att se Melodifestivalen igår men nördig som jag är spelade jag faktiskt in den och såg den senare på kvällen. men om någon frågar såg jag den på utsatt tid=)

Dödens grupp, sa Luuk att det var igår.
Dödens tråkig grupp, säger jag.

Har faktiska inga kommentarer alls från gårdagen festival.
Klart som korvspad gick de två töserna vidare, Bengtzing var så himla stirrig i sin låt
och Perrelli så stel.
Fronda var dock ok!

Björn Gustafsson är så stilren!
Om inte detta blivit hans genombrott är det helt galet, sjukt kul kille.
Han är ju dessutom sockersöt och jag blir helt "kärringkär" i honom när
han gör sin pauseunderhållning!

Andra chansen nästa helg, suggigt att jag inte kommer ihåg
vilka som ska va med där!

Kom ihåg att vi har en hemlis ihop nu!

Puss o hej från nördig tjej!

http://www.youtube.com/watch?v=9szm1bo9G20&feature=related

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0