Min syster är en fjortis=)

image162

På spelning med Timo Räisänen igår på B&B. Sämsta stället att ha spelning på och såklart pallade inte alla lata Halmstadbor engagera sig och ta sig dit. Eftersom att det bor en stor nörd i min lilla kropp, som för övrigt är lite för kort för sin vikt, var jag tvungen att räkna antalet personer, 72 st!!
72 pers som kollade, hade jag varit den som spelade hade jag tackat för mig och dragit!

Men han va söt lilla Timo och han bjöd ju på lite naket när han öppnade jackan, tusen sköna tack.
Min syrra var jäkla fjortis för när de gick av scen och kom ut bakvägen var vi precis på väg till toa och Linda högg honom för ett kort.
- Får jag ta ett kort på dig?
- Mm
-Eller nä, min syster få ta ett på oss tillsammans.
- Mm
Riktigta fjortisfasoner. Senare på kvällen bad hon mig gå och fråga efter en aotugraf, aldrig i helvete svarade jag!!

Allt som allt en trevlig kväll!!

Påskpuss från tjej som fortfarande har pip högerögat!

   

Kommentarer
Postat av: Jonny

ha ha, söt syster.
tror jag såg dig där igår?!

2008-03-22 @ 18:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0