När vi ändå har ämnet kärlek på tapeten=)

För ett tag sedan var jag så hemsk att jag faktiskt dissade en kille för att han sa att han var kär i mig!
Palla känslor och kärlek! Det är inget för mig just nu, palla vara tvungen att ringa, messa och höra av sig till någon varje dag!
Usch blir helt svettig i armhålan bara jag tänker på det=)

Men att mysa på en söndag är ju helt ok!
Men jag behöver inte vara kär för att mysa.
Tycker i allmänhet om människor så,va fan, mysa med en mysig är ju nice.

Va faktiskt hemma hos en mysig kille och mös för några helger sedan, kanske förra helgen eller så.
Men där råder det andra omständigheter och det skulle aldrig resultera i kärlek från någon av oss.
Med en sån är det bra att mysa.
Tack du!

Det krävs mycket för att jag ska falla!


Så länge man älskar sig själv är det nog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0