Okvinnlig kvinna.

Jag är absolut ingen kvinnlig kvinna och jag känner inget behov av att vara det heller!
Fast vad är egentligen en kvinnlig kvinna?
Om det är okvinnligt att rapa och fisa är jag definitivt inte kvinnlig.
Jag rapar och jag fiser, ofta och gärna!
Allra roligast är det om fisen är hög och ljudlig
och jag får väldiga skrattanfall om jag lyckas få till en fis som luktar så
äckligt att de som vistas i rummet med mig får klökningar!
Då känner jag att jag har lyckats!

Finner det ganska underhållande att de flesta av mina tjejkompisar är precis likadana
och roas lika mycket som jag av både sina egna och andras fisar.
Vi har det som en sport att låta och lukta mest och vid många tillfällen har det
hänt att det vandrat runt MMS och SMS med diverse stolta ljud!

Vet faktiskt inte om vi har kommit fram till vad som vinner, högst ljud eller äckligaste lukten?!

Jag, personligen måste ju utse Linda och Linda till vinnare men jag spelar på en god andraplats!

MÅSTE MÅSTE påpeka att vi faktiskt beter oss normalt i andras sällskap och dessa äckligheter sker i vår samstämda, övertrötta och underbart underhållande värld, dit ingen är välkommen!

Rock on ases från tjej som aldrig sitter med benen överlagda!


   VINNARNA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0