Påskhoror och räddharar!

 
Dags för påsk igen. Kul, synd bara att alla fiser så äckligt av äggen! Får väl äta många själv så att ingens fis luktar värre=)

Jag vill önska alla mina goda vänner, ovänner, familj ,grannar, sexuella förbindelser, de sexuella förbindelser jag missat, de jag har druckit under bordet, de som druckit mig under bordet ,de jag har kört ikapp med, som jag vunnit över o de jag har förlorat mot, de jag avvisat som sexpartners även de jag har haft relation till, Carlsbergs bryggeri, systembolaget, bordershopen i Helighafen, alla spritsmugglare, fyllesvin eller svin i allmänhet och allt annat lösaktigt folk, horor eller de som uppträder som horor o hallikar eller de som skulle vilja vara hallikar, samt till alla andra underbara människor, även de som jag tycker e äckliga. GLAD PÅSK önskar jag!

Hoppas på att påskharen kommer.

 Love love massa love och snaskigt godis från Diana!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Glad påsk på dig med!

2008-03-22 @ 18:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0